:: Redefining Reality Through Creativity ::

By: scharewl concept

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 8-Nov-2008 00:13 Email | Share | | Bookmark
kuala jerlun

 

Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 24mm iso500 1/6400s Manual


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 70mm iso400 1/1250s Manual


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 70mm iso100 1/1250s Aperture Priority


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 57mm iso400 1/1600s Manual


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 70mm iso640 1/200s Aperture Priority


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ mm iso640 1/1000s Aperture Priority


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 57mm Manual


Canon EOS 30D EF 24-70mm f/2.8L @ 52mm iso320 1/5000s Manual




Tuesday, 14-Oct-2008 16:42 Email | Share | | Bookmark
damai dalam cinta : ezree & jabil

 






Wednesday, 24-Sep-2008 18:30 Email | Share | | Bookmark
kasih tercipta : nur masyitah & shahrul (updated)













Friday, 5-Sep-2008 22:00 Email | Share | | Bookmark
hikmat pemecah bayangggggggg!!!!

 
WTF!! Aku dah takdak keja bulan2 posa ni (walaupun masih ada album foto kahwin yang belum siap). Ajak x-client peberet aku ni jejalan dan jadi bahan experiment aku. Dah lama tingin nak buat multiplicity. Terima kasih leeds ;P






Tuesday, 19-Aug-2008 14:55 Email | Share | | Bookmark
akhir diikat : apit & nur

 
Selesai satu bab kawan aku punya wedding. Meriah dan istimewa sekali layanan keluarga mereka. Aku asyik makan saja. Hahahha..Dah tuan rumah suruh makan, aku bedal ja lah.

Banyak kawan2 Apit dan Nur ni datang. Kawan2 fotografer pon ramai yang datang. Buat masa sekarang ni, tak sempat aku nak tengok lagi gambar2 depa nih. Dan godek2 gambar outdoor ja. Layanla dulu. Tu editing malas. Huhuh..

Tq kepada Ayarx, Gray, Naza dan Hadzley Harith yang datang meriahkan sessi outdoor photography aku.







[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net